torsdag den 20. december 2012

Min færdige halsedisse.

Halsedissen jeg begyndte på i denne uge blev færdig igår og jeg er godt tilfreds. Som altid kunne jeg ikke holde mig til den egentlige opskrift og har derfor gjort følgende anderledes :

Slået lidt flere masker op i starten så den kunne komme længere ned over skuldrene, strikket den lidt længere før jeg begyndte at indtage ved mønstret og i stedet for at slutte halsen ved endt mønster så lavet en høj hals af ribmasker.

Så nu kan Kirsten enten bruge min halsedisse / skuldervarmer med en lav hals som varmer dejligt eller som


Her en høj hals inden under sin jakke / frakke.


Da den var blevet færdig kom jeg til at tænke på at den jo faktisk ikke i brug kunne ligne en nederdel - og endda en sød en af slagsen :)


Så måske jeg burde kaste mig ud i at lave en til pigerne som nederdel??? :)

Ingen kommentarer: