tirsdag den 12. februar 2013

Genbrug fra Søstrene Grene

I weekenden var pigerne og jeg alene hjemme og skulle hygge på Lauras værelse - af en eller anden grund så lige meget hvor meget jeg og Claus forsøger at lege med pigerne eller få dem til at lege med hinanden med deres ting, så ender det næsten altid med at de selv hiver ting frem fra mit krea skab. Det skete også i lørdags, hvor vi fik hevet maskingtape, perler, bomuldsgarn, selvklæbende mosgummi og papirsposer fra Søstrene Grene.

Her er hvad vi fik kreeret, som er så sød en ting til værelset eller andet sted i huset, og som mindre børn sagtens kan finde ud af uden for meget hjælp :)

Den første til venstre på billedet er min - den anden her i midten er Mathildes og


Den sidste tættest på de to små ugler er Lauras. De hænger inde i stuen imellem to skønne grønne hylder fra Ikea lige hen over sofaen :)


Ofte har jeg det sådan at når vi får sat noget kreativt op, så føles det som om at tingene bare hører til - kender du også til den følelse ??? :)

Ingen kommentarer: