onsdag den 9. oktober 2013

Naturens smukke farvepalet

Jeg elsker efteråret på grund af alle de smukke farver der kommer på træerne, så da jeg gik hjem igår efter at have afleveret pigerne i børnehaven greb jeg lige mobilen og tog nogle stemningsbilleder :)

Finder du også naturen og dens farver inspirerende ?? Og på hvilken måde integrerer du den i din hverdag og dit krea univers???

Træerne er så smukke nu hvor de stadig har en masse blade og de er i nuancer lige fra den grønne over til den gule og til den orange og til den glødende røde farve.



Et blad jeg altid har fundet smukt pga farven og den måde man kan se årerne i bladet på :) Naturen er da smuk og forunderlig !


Jeg elsker kontrasten mellem den blå himmel, de gule blade og de røde bær. 




De samme blade i samme bed og alligevel så stort et farvespil - så smukt at man ikke kan andet end smile og stoppe op og nyde synet :)


De her blades farvespil er helt fantastiske selvom planten er den samme som den ovenover - den mørke kant, som virkelig gør bladet glødende at se på. Smukke farver der kan omsættes til strik.



Skøn kontrast mellem de gule - orange - røde farver og den grønne.


 Rødt skur med røde buske omkring og et enkelt grønt træ i midten af det hele - smukkere kan det ikke blive !!


Ingen kommentarer: