torsdag den 28. juni 2012

Hæklerier

Under Claus 3 ugers ferie i forbindelse med vores flytning var vi et smut i Waves, hvor de blandt andet har en Søstrene Grene, og jeg købte blandt andet disse 4 nøgler bomuldsgarn og en hæklenål.


Jeg har så fået hæklet alle disse små firkanter efter bogen Home Made - der er i alt 81 små lapper i forskelligt bomuldsgarn.



De limefarvede er selve " bundfarven " på puden.


I bogen er den hvide bundfarven. Det er meningen at man skal hækle dem sammen, men det er jeg bare ikke øvet nok til at kunne hitte ud af, så jeg vælger at sy dem sammen, for efter at have brugt to aftner på at prøve at knække koden med at hækle dem sammen, så tror jeg altså jeg når længst med at sy dem sammen :) Glæder mig til det færdige resultat, og så kommer det store spørgsmål bare hvilket rum den skal pryde...

Ingen kommentarer: