tirsdag den 13. november 2012

Ny babybluse i vendestrik færdig eller næsten ....

Så blev jeg igår næsten færdig med den sidste nye model babystrik - en cardigan i vendestrik inspireret af noget sødt børnestof jeg har liggende i grønne, pink, lyserøde, sorte og hvide farver med snegle på ( stoffet er fra Stof 2000 ). Det eneste jeg mangler nu er at sy knapperne i, men ellers er den klar til brug, når Annemettes lillepige kommer ud til os engang i det nye år.


Jeg har hæklet en pink kant hele vejen rundt og hæklet et lyserødt bånd, som jeg har trukket igennem den øverste venderække.


Her ses de lyserøde striber jeg har lavet på ærmerne.


Det har været sjovt at strikke endnu en vendestrikbluse, for jeg elsker at lege med farverne og stribeeffekterne i sådanne modeller :)

Ingen kommentarer: