onsdag den 17. juli 2013

Ting fra weekend hos min sveske.

Min veninde synes jo at den måde jeg havde fået lavet mine smukke slangekrøller på var virkelig genial, så mens jeg besøgte hende lavede jeg denne hårdims til hende.

Den er lavet af bred bukseelastik, neonfarvet bånd og en stor knap og så sytråd og nål.


Her ser du den lige på mig.


Hun blev forresten vældig vældig glad for billederammen med plads til hendes øreringe og stikkere, og som du kan se havde hun en del smukke smykker, der trængte til at blive hængt smukt op :)


Bukser jeg nåede at få færdige til hende. Hun blev så super glade for dem, at de røg på med det samme, da de havde en virkelig god pasform hen over bagdelen :) Og så fik hun lige tiltusket sig mine andre bukser i sort med blå og lilla motiv :)

Ingen kommentarer: