torsdag den 1. marts 2012

Vendbare veste møder min symaskine


Kort efter Mathilde var blevet født sad jeg ofte sent om aftenen / natten og syede ting, fordi jeg havde svært ved at sove og ved en af disse lejligheder syede jeg en vendbar vest til dem hver af noget stof fra Ikea. Det kom der disse resultater ud af :)

Denne vest var til Laura og havde det sjove pactwork mønster som henledte mine tanker på lidt cirkus.


Og den anden side med disse store flotte blomster, der mindede mig om 70´ernes retro tid :) Jeg valgte at lade min symaskine køre nogle simple broderisting igennem hele vesten efter den var syet helt sammen :)



Mathildes vest kom til at have dette skønne stof med temaet havet på den ene side - ligeledes med tilfældigt broderisyning hist og pist :)



Og den anden side, som blev neutral orange, hvor broderistingene tydelig ses og kommer til sin ret :)



Og her er guldklumpen Mathilde i sin vendbare vest med matchende savlesmæk med sit navn broderet på :) Hun var omkring 1 mdr på dette billede - så lille og så dejlig trods alle hendes smerter :)


Vores skønne datter Laura også med matchende savlesmæk - her er hun ca 14-15 mdr gammel og legede fin dame med min blomsterpynt til håret :)


Vesten vendt om og savlesmækken ligeså - Laura står inde i et skab som Claus var ved at pille ned :)

Ingen kommentarer: