søndag den 25. marts 2012

Ugler på snor

Så fik vi endelig tid til at sætte nogle hama ugler på snor sådan en skøn søndag - ja ved det godt solen skinner så skønt så det er synd at være indenfor.... men men men når man ikke er så heldig at have en have at boltre sig i er det bare svært at være udenfor at lege med to små krudtugler, når så mors helbrede ikke holder til særlig meget :( Så hyggen har været indenfor med en masse kreativt såsom perler, ugler på snor, tegne, bage boller med havregryn og gulerødder og høre musik :)
Mine ugler har jeg hentet inspiration forskellige steder på andre blogge, og de to store har jeg så sat mit eget ekstra præg på i forhold til den lille ugle, hvor mulighederne for forandring ikke er så store.

Jeg købte for noget tid siden perler i Tiger, som absolut er et favorit sted at købe kreative ting til pigerne og mig :) Jeg købte blandt andet disse blomster og sommerfugleperler, men også de blanke plastikfigurer, som kan bruges til alle mulige formål, såsom disse ugler på snor.


Nærbillede af uglen.



Nærbillede af tingene på snoren.



Her er en stor skøn ugle jeg har lavet om på for at gøre den mere sjov og flere muligheder byder sig, når man først leger lidt med mønstre og farver.




Fx synes jeg det giver en fed effekt at give uglerne blå øjne i stedet for de traditionelle hvide.



Her er den sidste ugle jeg indtil videre har fået på snor idag - nu må vi se om flere kommer på idag eller må vente til en anden dag.


Også denne ugle har jeg ændret i forhold til den jeg fandt på en blog..... jeg har indtil videre denne model i to andre farvesammensætninger og mønstre, som også skal møde noget snor :)


Den pink hama perle er så fed så fed og gennemsigtig uden at være hel gennemsigtig - oprindelig havde jeg nogle mega fede pink perler og mente jeg havde købt dem i Fætter BR, men men men da jeg kom hjem med dem her opdagede jeg at de oprindelige nok ikke lige var fra Fætter BR alligevel.... så jagten er stadig igang for at finde ud af om det så er Toys r´us eller Ikea.....





Ingen kommentarer: