søndag den 26. februar 2012

Billeder i scrapform

Dette fotoalbum lavede jeg til Lauras første dagplejemor, for at markere at hun havde været hos hende i 1 år. Billederne kan godt være lidt uskarpe, da jeg ikke kunne finde vores kamera og derfor måtte tage med min mobil :( Håber du vil nyde billederne og måske finde inspiration til at lave dine egne fotobøger eller mapper, for man behøver absolut ikke bruge en formue på at købe rigtige scrapbøger - jeg har selv planer om at lave en masse sider og sætte dem løbende ind i nogle A4 papirslommer og så komme mine scrapbilleder i ringbind - på den måde kan man også blive ved med at udvide og man kan rokere rundt på dem efter de er lavet :)

Dette var forsiden - det første professionelle billede taget af vores ældste datter Laura - hun var lidt over 1 år. Stjernerne skulle symbolisere at hun er en stjerne i sig selv - den største af dem, som også er den mest farvestrålende skulle være hende blandt alle andre stjerner - børn :)


Hendes første fastelavn nogensinde - jeg var med henne i legestuen - gravid med Mathilde :)









Første sommerfest i legestuen - Mathilde var næsten lige blevet født på det tidspunkt så jeg bar hende i en vikle :) En fantastisk opfindelse på trods af det kun består af et stykke 5 meter stof.




Se i højre hjørne på kvinden med det røde stof viklet rundt om kroppen - det er mig med lille Mathilde :)



Dagplejernes dag på Torvet i Albertslund - temaet var klovne.



Julearrangement for alle dagplejegrupper i kommunen.


Mathilde der sidder med den store røde hagesmæk og de hvide plyssko i venstre nederste hjørne :)



Alle materialer jeg har anvendt i denne bog har været klistermærker, papirer fra blandt andet Bilka, Panduro Hobby, dem der fulgte med bogen købt for en 20´er i en butik med alt mellem himmel og jord, brads, egne udstansede ting, og konfettifigurer. Ingen af materialerne har været specielt dyre, idet jeg ALTID køber mine ting på udsalg / tilbud eller i forskellige sjove butikker med alt mellem himmel og jord som fx Tiger, Søstrene Grene, Løvens Hule osv.

Ingen kommentarer: