tirsdag den 27. marts 2012

Nye ugle puder eller bamser til pigerne....

Jeg har haft idéen med at lave nogle flere uglepuder, men da jeg sad og syede dem kunne jeg godt se at de var lidt for små og måske mere var nogle ugle bamser.... den første med prikket bryst er jeg ikke helt tilfreds med, fordi den hurtigt bliver meget lille da 0,5 cm gik på syningen og den har fået et grimt indhak hvor den er syet sammen efter fyldet.


To ugler skeler til hinanden....


Så er jeg mere tilfreds med denne ugle, som er Mathildes, hvor jeg har syet den sammen på forsiden så syningen vender ud og ikke indad og den gør den dels stadig holder størrelsen, man kan fylde den ud og sy sammen på maskinen uden en grim skæv kant, men synes også den får et mere råt look, som egentlig ser mere fed ud :) Bedøm selv :) Jeg regner med at denne model bliver til en DIY på et tidspunkt - selve modellen er min egen hele vejen igennem og har flere i tankerne :)

Ingen kommentarer: