tirsdag den 27. marts 2012

Tre små hylder.....

Jeg så for noget tid siden på Jysk ´ hjemmeside disse super fede hylder og Claus var heldigvis meget enig med mig i at dem måtte vi se nærmere på.... han kørte i Jysk og kom hjem med et sæt til 50 kr - hvilket fund :) Det er de er sorte gør dem ekstra fede, fordi de bliver mere markeret på vores knækket hvid væg :) Og så ellers nogle farver på, som jo kendetegner vores hjem og os som personer... Her er én måde hvorpå de kunne arrangeres, men muligheden for at skifte " udstilling " er stor og mange :)

Mit lille ugle billede har fået en plads i den største hylde og to igen skæve, men skønne plastik glas fra Føtex med ugler på snor bundet rundt om :)



Et ugle billede mere og en porcelænskat, som Claus har passet på i mange år - synes lige den var sød af sætte ind i den mellemste hylde :)


To ugler mere og det første billede vi har fået taget af vores piger sammen hos en professionel fotograf - blev taget sidste år i dagplejen :) Er de ikke bare for skønne, dejlige, pragtfulde, søde og lige til at knus elske og kysse kramme ?? :) Er så glad for jeg er deres mor, så jeg kan nyde deres selskab og nærhed hver eneste dag :)



Nærbillede af vores smukke piger - Laura bliver faktisk 3 år idag og Mathilde bliver 2 år om nøjagtig en mdr :) Så store piger vi pludselig har - det er slet ikke til at forstå som tiden bare flyver afsted om man vil det eller ej :)


Hylderne som de hænger ved siden af hinanden, men de kunne også være fede forskudt eller lidt tilfældigt hist og her på væggen eller to sæt spredt ud på en væg :)

Ingen kommentarer: