lørdag den 12. januar 2013

Lidt småting

Da jeg var i Stof og Stil og Stof 2000 i sidste weekend kom jeg også hjem med denne gule delbare lynlås, dette neonbånd med stjerner og dette smukke restestof. Stoffet tænker jeg at lave en kjole af - modellen skal være den fra Stof og Stil, som jeg har syet i det sorte stof med hvide prikker og blomster - den kjole jeg syede før min farmor døde og bar den til hendes begravelse som en hyldest til hende. Det er sådan en lækker model og jeg tror bare dette stof vil gøre modellen skøn :)


I onsdags da jeg var på Strøget var jeg selvfølgelig inde i Søstrene Grene - jeg ELSKER bare den butik og det koncept de har :) De havde lige inden for døren pakker med resin blomster til at lime på fingerringe og ørestikker - der er 6 stk - 3 par i 3 forskellige farver for meget meget få penge. 


Jeg har blandt andet lavet denne dejlige fingerring - jeg købte også to pakker ringe - 4 stk i hver pakke og så to pakker med blomster altså 12 stk i alt.


En anden ring - har også lavet en ring af samme slags rose bare i grå.


Et par grønne ørestikkere - dem har jeg i idag :)


Ingen kommentarer: