søndag den 6. januar 2013

Problemer med at indsætte billeder

Nu har jeg de sidste 3 dages tid forsøgt at sætte billeder ind på min blog, men af en eller anden meget irriterende grund, så kommer boksen til at indsætte billeder fra min computer bare ikke frem - hele molevitten er fuldstændig blank og der står kun hvilke filer jeg kan downloade.

Er der andre bloggere der har det samme problem eller har prøvet det og ved hvordan man kan løse det??? Jeg kan se at jeg har en masse plads, så det er ikke derfor og har forsøgt at se i mine indstillinger, men kan ikke læse mig frem til noget :(

1 kommentar:

Ellafanta sagde ...

Det kan have noget at gøre med den browser du bruger. Jeg har oplevet samme problem med explorer. Jeg har downloadet Google Crome og bruger den at blogge fra, så har jeg ingen problember