fredag den 22. marts 2013

To smuksakke i mors nyeste kreationer

I forgårs gik jeg igang med at tegne og klippe kjoler til pigerne af forskellige stofrester jeg har liggende. Her er de første to modeller fra min hånd. Jeg havde ikke lysten til at sy med lynlåse eller knapper og tænkte hvordan jeg så skulle lave nogle gode kjoler de kan få på og af uden problemer og stadig vil kunne bruge i takt med de vokser.

Her er to bud på mine modeller - jeg ligger nogle bedre billeder ind, når de kommer af pigerne.

Se lige mine små modeller henne i børnehaven idag :)

Begge pigers kjoler er med en lille forskel på bagsiden idet det ene stykke stof er udskiftet med noget andet. Ellers er der sat knapper og syet med pyntesting og klippet i min farmors gamle flakoner, som så er brugt til ærmerne. Mathildes kjole har fået et langt bindebånd til rundt om maven og Lauras har fået to gange bindebånd i siderne. Begge kjoler er åbne i siderne så de rigtig har plads til at bevæge sig i dem og har fået bindebånd ved skuldrene. Jeg synes kjolerne fungerer som jeg ønskede og jeg synes de er blevet fantastiske til vores smukke tøser :) Helt sikker modeller jeg også godt kunne finde på at sy til mig selv :)


De er da bare for dejlige med solbriller og hele molevitten :0)


Jeg sagde blot smil og det skal da lige loves at de kom frem :)


Elsker jer piger af hele mit hjerte og er så stolt af at være jeres mor!!!

Ingen kommentarer: