torsdag den 30. maj 2013

Bøger med år på bagen.

Jeg elsker at købe gamle pixi bøger og ælle bælle bøger til pigerne i genbrugsbutikker, hvor man kan finde nogle af de rigtig gamle bøger for en slik.

Her er de tre jeg fandt i genbrugen med den hvide og den lilla kjole.


Her er de to jeg fandt, der hvor jeg købte skjorteblusen og Mathildes røde bamsekjole.


Og så fandt jeg i genbrugsen denne skønne bog fra 1970´erne med modeller som fx disse her :


Dejlig kjole for pigerne.


Eller denne med lynlås.


Eller denne natkjole. Der er en hel masse forskellige dejlige ting man kan sy til sine børn.


Og så faldt jeg over en meget sjov bog som hedder " legetøj i stof og strik ". Der er mange forskellige ting i den, men her kan du se et lille udvalg.


En sjov filtdukke.


Filthånddukke.


Flere filthånddukker.


Filtdyr i alle afskygninger som fx denne kængurumor og baby.


Små filtpiger med hår.


Eller med tøj.


Indisk inspireret elefant.


Små etuier til sit sygrej.


Syet hund.


Syskrin i filt og tykt karton.

Ingen kommentarer: