onsdag den 29. maj 2013

Så stolt og beæret over at blive bemærket for min passion !!

Her til eftermiddag fik jeg mig en noget stor og meget meget glædelig overraskelse, da jeg loggede ind på min facebook profil. Jeg plejer jo at lægge mine strikkede og hæklede ting ind på facebook gruppen " Jeg elsker at strikke ", fordi jeg synes det er en virkelig dejlig side. Jeg har oplevet en gang eller to at selve teamet bag siden har bemærket mine ting og de giver ofte en kommentar eller like på mine ting, men igår eftermiddags har Jannie, som står for selve siden sammen med sit " Jeg elsker at strikke " team fremhævet min seneste kreation med en dejlig tekst.

Her kan I få et kig på hvad det er for en kreation hun har valgt, og hvad hun har skrevet.


Derudover har der været en masse skønne kvinder, der har givet deres kommentarer til Mathilde og hendes nye bluse, hvilket i den grad varmer mit hjerte utrolig meget !


Hvis du vil se det skrevne noget bedre så gå ind på facebook på siden " Jeg elsker at strikke " og læs nærmere :)

Mange knus og kærlige tanker fra en stolt Lene

Ingen kommentarer: