fredag den 6. juni 2014

Bytte bytte drivhus guf

Jeg har tidligere på ugen været i drivhuset og byttet med nogle ting og her er de skønne ting jeg havde med retur på cyklen.

En dejlig rød kedel til pigerne, når de leger udenfor i sandkassen - den er god til mange timers sjov :) 


De her ringe glæder jeg mig til at bruge sammen med pigerne - de havde nogle i den gamle børnehave og da jeg fandt dem her og et par stykker mere i drivhuset tænkte jeg at dem måtte jeg havde nogle med hjem af. Så kan pigerne lave en masse sjov med garn :)


Et par af dem her lå der sørme også, så de kom også med hjem - de kan både bruges til garn og perler.


Også lige et par strikkeliser i form af paddehatte - de er nok noget bedre til pigerne end de strikkeliser fra Tiger vi har liggende.


Olielampen er fra drivhuset og har jeg taget til Jane, som elsker den romantiske stil - karaflen er fra Per og passer også godt til Jane, så begge ting er til hende :)


Jeg fandt sørme også lige nogle skønne armbånd til pigerne af de gode gamle - og desværre kun en clips ørering - denne ville jeg virkelig gerne have haft der var to af, for den er bare SKØN, men mon ikke jeg nok skal finde på noget at bruge den ene til ;)


Denne kakkel med påskrift bagpå kunne jeg ikke stå for og tænker den enten skal pynte et sted eller bruges som bordskåner :)


To skønne vaser - desværre røg al den gule farve af, da jeg vaskede den, så nu er den hvid, men stadig brugbar.


En smuk broderet pakkekalender ophæng kom også med mig hjem - som Claus sagde så har alle tre piger en hver nu :)


Og en skøn skøn amagerhylde kom også med på cyklen - den hænger nu inde på pigernes legeværelse og jeg tror faktisk ikke den skal males om, for kan faktisk godt lide den sådan her - men men men nu får vi at se.


Ingen kommentarer: