søndag den 15. juni 2014

Loppemarked

Igår formiddags tog vi alle fire bussen mod Herstedøster Forsamlingshus, hvor der var loppemarked :) Og jeg blev i hvert fald ikke skuffet over de hjemmebragte fund. 

Et par stod og solgte en masse forskellige ting og i en papkasse faldt jeg over disse to " tasker " med brikkerne, som Claus og jeg har ledt længe efter - jeg ved godt man kan købe dem i legetøjbutikkerne og over nettet, men jeg synes altså de er for dyre. Her fandt jeg to stk som tasker med både de store og små og tal og bogstaver og så til den skønne pris af 5 kr stk :) 

Og pigerne elsker dem og brugte så meget tid igår på at lege med dem og stave osv :)



Dette dejlige pippi memory spil fik jeg også med i købet for 5 kr og det spillede pigerne og jeg lidt igår, men der er 48 stik, så det er lige lovlig mange brikker at huske og holde styr på :)


De her æggebægre har jeg et lidt personligt forhold til eftersom vi derhjemme havde et enkelt blåt med hjerter, som jeg var temmelig glad for :) De her fire stk fik jeg for den dejlige pris af 10 kr :)


Dagens første fund lige ved indgangen til alle standene og den første jeg kiggede på - jeg fik dem begge to med en ske for 30 kr, så jeg var yderst yderst glad :) 


Samme dame som solgte mig æggebægrene havde også nogle skønne armbånd til salg og vi blev enige om en god pris - 2 stk for 5 kr - det hvide og sorte er mine og det røde og turkise er Lauras og de sidste to er Mathildes :) Jeg synes de er skønne da de er lidt firkantede i det selvom de stadig er runde.


De her skønne clipsøreringe var lidt dyrere end jeg normalt giver i genbrugsbutikker, men det gik til et godt formål så det var også.


Samme dame som solgte mig clipsøreringene havde også denne vidunderlige hat til salg og her gjorte jeg nok dagens bedste kup, for gav den fantastiske pris af 15 kr :)


Den er så fantastisk og jeg glæder mig vanvittigt til efteråret og vinteren, hvor jeg rigtig kan bruge den sammen med mine skønne handsker af forskellige slags og den look a like lange pels jeg fik af Jane for noget tid siden :)


Så kommer der stil over damen her ;)

Ingen kommentarer: