fredag den 27. januar 2012

Huen til Laura

Så fik jeg endelig tid til at vise jer min hue til Laura, som jeg kort fortalte om i tirsdags :) Jeg var så heldig at få et godt råd inde på facebooks jeg elsker at strikke, hvordan jeg kunne løse mit pindeproblem - nemlig bruge både strømpepinde 5 og 6 og så skifte med dem for hver pind, så ville resultatet blive som en pind 5,5 - og synes faktisk det blev et temmelig godt resultat jeg fik ud af det :) Bedøm selv på følgende billeder - i hvert fald varmer huen godt som den skal, dog skal Laura lige vænne sig til de der øreklapper ;)
Første øreklap strikket


Begge øreklapper


Lidt over halvvejs


Det færdige resultat som lå allerede torsdag morgen :)


Og her er så Laura med sin nye hue a la Rachel Søgaard model :)


Her skulle hun lige lege en farlig løve på parkeringspladsen :)

 

Min dejlige datter på vej til børnehaven imorges efter at have afleveret dejlige lillesøster Mathilde i dagpleje :)

Nu er jeg så gået igang med en halsedisse også fundet på Filcolanas hjemmeside, som jeg strikker i samme garn og også til Laura - håber jeg bagefter kan få strikket til Mathilde også :)


Så er der påbegyndt en halsedisse model Falke til Laura musen :)


Så blev der skiftet farve - er nået noget længere på den end dette billede viser - faktisk er jeg lidt over halvvejs med den nu, så regner med at den er færdig senest imorgen aften :)


Hav en god weekend til alle :)

Ingen kommentarer: