mandag den 23. januar 2012

Kjoler

Så blev der købt garn / fundet frem i gemmerne til endnu en skøn kjole fra hendes verden - den model jeg havde lavet i rød med hvide striber :) Denne gang til vores yngste datter Mathilde.


Man kan da ikke blive andet end i godt humør af alle disse smukke farver - et par enkelte også i meleret :)


Første udkast


 Snart færdig med det første stykke


Den færdige model på vores dejlige Mathilde :)


Set en smule forfra hvor jeg har sat nogle skønne orange knapper i.


Samme model strikkede jeg til Laura men denne gang strikkede jeg ikke ryg og forstykke for sig og syede den sammen men tog hele molevitten på rundpind :) Jeg har kaldt den for en 70 ´er spencer, fordi farverne og looket henleder mig på den tidsperiode :)


Samme knapper til at lukke spenceren på skuldrene med.

Ingen kommentarer: