mandag den 23. januar 2012

Kjoler

Wow en skøn kjole!! Denne kjole fra hendes verden MÅTTE jeg simpelthen bare gå i krig med også selvom jeg ikke havde prøvet denne måde at strikke - det appellerede så meget til min indre strikkelyst og nysgerrighed, så jeg kunne bare ikke lade den gå i glemmebogen :)


Garnet blev købt i Super Best og endte med at være deres nu udgået bomuldsgarn, som jeg ellers var blevet noget så glad for, idet det var lidt blødere end almindeligt bomuldsgarn. Første del af kjolen strikket og var slet ikke så svært som først antaget :)


Begge dele strikket :) Et billedet af det færdige resultat ligger ikke pt på computeren, så I må vente i spænding til jeg har fået taget et :) Men jeg kan garantere at min ældste datter blev begejstret for den og det gjorte strikkemutter også, så der blev fabrikeret nogle flere ;)
 

Ingen kommentarer: