torsdag den 26. april 2012

Mathildes første perleplade værk.

Mathilde er i disse dage on and off plaget af sine 2 årstænder, så i mandags inkasserede hun sig lige til en hygge fridag sammen med mor :) Og ja så skulle vi jo have tiden til at gå og eftersom jeg havde haft hygge weekend på Fyn sammen med min barndomsveninde Eva, så havde jeg jo selvfølgelig været i Søstrene Grene og Panduro Hobby i gågaden og bragt nye forsyninger af krea ting med hjem :) Mathilde og jeg kastede os derfor over perleplader med disse smukke nye neon perler købt i henholdvis Søstrene Grene og Panduro Hobby.



Her er Mathilde igang med at sætte perlerne på plade - hun er bare så dygtig og så dejlig !! Er første gang hun reelt har siddet og kun været optaget af at putte perlerne på pladen og vælge farver osv. Spørg lige om jeg studerede hende med et KÆMPE smil på læben :) Meget stolt mor der bare nød det magiske øjeblik det var !!! :)


Vores dejlige dejlige Mathilde pige :)


Hun mener så ikke at der er nogen grund til at lægge det til side, så det kan stryges - vi skal jo rydde op efter os og det har hun jo så evig ret i - men putte hvad så med alle perlerne du har spildt på gulvet ??!! :)



Hun var så koncentreret og fordybet i det at det var en sand fornøjelse og jeg hjalp hende så minimalt lidt.

Ingen kommentarer: