fredag den 24. august 2012

Ugle smykker i Glitter.

Min barndomsveninde Eva fra Odense har lige været på visit fra onsdag til torsdag aften, og i den anledning tog vi en tiltrængt tøsetur til Glostrup Centret igår med café hygge og shoppe ( kan man godt selvom pengene er lidt små ). Eva ville så gerne give mig en smuk orkide, men jeg kan bare ikke holde liv i den smukke blomst, så takkede jeg nej til. Men Eva insisterede på at give mig noget andet og da vi var i Glitter faldt jeg over en masse smykker med ugler - som jeg jo er helt vild med.

Se lige disse skønne øreringe med guldugler.


Eller denne skønne halskæde.


De havde to ure i halskæde med ugler og dette var den ene.


Men denne hvor man skal åbne den op som en medaljon eller et gammeldags lommeur var jeg bare helt vild med. Det kostede 170 kr og er på en måde dyr, men så alligevel ikke.


Og se så lige dette skønne set ugler i lilla og guld - de er MINE. Eva gav mig dem som en " orkide ", og jeg er bare så glade for dem :) Så tusind tusind tak søde Eva for mine skønne dejlige ugler :) De kan også fås i sort og sølv, men synes man har en tendens til at vælge det sikre med sort, og derfor valgte jeg de her flotte lilla.

Ingen kommentarer: