tirsdag den 30. april 2013

Stilarter efter humør !

Det er ingen hemmelighed at jeg har mere end én stil og at jeg elsker at dresse mig forskelligt fra dag til dag og lege lidt med forskellige udtryk. Jeg er dels til al det her gamle fra 50´erne - 70´erne, men også al det her med neon og knald på :)

Igår fik jeg så lige lidt accessories til garderobe af neon og knald på. Det skal ingen hemmelighed være at det er lidt svært med fodtøj efter fibromyalgien har taget sit indtog i min krop, så denne sommers fodtøj bliver nok mest nogle lukkede gummisko. Jeg købte derfor disse sko dels i H&M og i Netto igår. De gule og hvide fra H&M og de neon orange i Netto. Jeg har en idé om at de hvide skal have en make over med en sort textiltusch.


Og så købte jeg disse to neon blomster til håret i Tiger for 20 kr :) De kan give et hurtigt og meget funktionelt pift til garderoben på et split af et sekund.

Ingen kommentarer: