tirsdag den 27. august 2013

Frugtposer

Da Kathrine var på besøg havde hun inderligt en bøn til mig om at sy en ny frugtpose til hendes dejlige søn Emil og eftersom hun ingen symaskine har ej heller stof, så ville jeg da med glæde gerne gøre det. Så jeg lavede 3 forskellige til ham, så han har nogle af skifte med, hvis nu en skal til vask og alt efter hans lyster :)

Kathrine valgte stofferne ud fra mit lager og så gik jeg ellers igang med at fabrikere.

Den første model blev denne med træknapper, snegle og prikker og hans navn.


Den anden blev med hunde og ensfarvet stof og hans navn på skråbånd hele vejen rundt.


Jeg valgte så at lave den anden side modsat med stoffet og så snorelukning i siden.


Den sidste lavede jeg i monster stoffet fra et dynebetræk jeg for længe siden købte i en genbrug i Taastrup - hans navn er også på den.


Tøserne blev temmelig kede af det, så igår morges inden de skulle i børnehaven blev der valgt 4 forskellige slags stoffer og jeg gik i krig med en frugtpose til dem hver.

Mathildes ser sådan her ud og hun har selv valgt stofferne og hvilken rækkefølge de skulle syes sammen.


Her er Lauras frugtpose med hendes valg af stoffer og rækkefølgen af dem.

Ingen kommentarer: