søndag den 18. august 2013

Skønne bøger

Igår var Eva og jeg i City2 og hygge og i den anledning var vi et smut inde i deres boghandel, hvor jeg måtte hive min mobil frem og tage et par billeder - tænkte at jeg nok var nødt til at fotografere de bøger jeg godt kunne tænke mig i fødselsdag.

Den her bog står vældig højt på listen over enten fødselsdags eller julegave ønske.


Den her bog er så smuk og vældig inspirerende og lige noget for mig og min krea sjæl.


Utrolig smuk bog med fortolkninger af gamle opskrifter fra 1930 ´erne - 1950 ´erne.


Bagsiden på bogen.


En anden meget krea inspireret bog.


Ny skøn bog jeg også meget meget kunne tænke mig at have herhjemme.


Denne bog købte jeg selvom pigerne er alt for store til at kunne passe modellerne, men måtte bare eje den.






Forstår du hvorfor jeg bare måtte eje den ??? :)

Ingen kommentarer: