fredag den 11. maj 2012

Min Kaaesk inspireret tunika.

Her er lige nogle opfølgende billeder af min arbejdsgang med min Kaaesk inspireret tunika :)


Mit Kauni garn - både det jeg bruger til min tunika og det nye jeg købte i tirsdags :)


Jeg fik afsluttet første ærme igår aftes og strikket det ind på tunikaen, så nu skal jeg blot igang med at strikke det andet ærme, og bagefter venter der så ranglan og så er jeg snart nærmere anvendelsen af min super skønne tunika :)


Jeg har fået lavet en " fejl ", hvis man ellers vil vælge at kalde den det, men jeg har fundet en løsning på problemet - jeg har startet ribben med ALT for mange masker i min mangel på hjerne en sen aftentime, så den er temmelig stor i det, men men men løsningen er fundet, for jeg tilføjer blot en snor hele vejen rundt under boblerne ( der er jo automatisk huller under selve boblerne, hvor en snor kan komme igennem ), så på den måde vil jeg kunne trække ærmet lidt sammen eller lade det være meget løst alt efter smag og behag :)


Jeg har tænkt mig at gøre det samme oppe ved halsen, hvor jeg selvfølgelig også skal have pink bobler og turkis ribkant.

Ingen kommentarer: