fredag den 20. september 2013

Kaffe Fassett

Jeg slog for længe siden tilfældigt over på DK4 og faldt over et program med en ældre herre, som havde en fantastisk udstråling, og som stik mod normen strikkede og var utrolig dygtig til det. Manden var Kaffe Fassett og jeg var solgt lige fra første færd. Den mand er så karismatisk og så dygtig til at anvende farver og lave grafiske mønstrer. Jeg er dybt dybt fascineret af ham og et stort ønske er en dag at kunne komme til et af hans arrangementer, for jeg tror mit hovede ville eksplodere i hans nærvær. Den mand forstår at bruge farver og tør det og det er jo det jeg selv elsker og forsøger at gøre så vidt som muligt hver dag. Jeg forsøger at omgive mig med farver i vores hjem og i mit tøj og det er sjældent jeg er nedtonet og kun er i sorte og grå nuancer.

Jeg håber du vil nyde billederne af Kaffe Fassetts lækre designs og måske finder ud også inspiration i dem, som jeg gør :)





















Ingen kommentarer: