tirsdag den 17. september 2013

Lauras hue - egen opskrift og design.

Årets første hue er strikket og taget i brug - Laura ville gerne have en ny hue og jeg synes ikke rigtig jeg ville lave en fra en opskrift, så jeg vovede mig ud i min helt egen kreation uden opskrift overhovedet - det blev der dette resultat ud af, som Laura synes var så dejlig og sjov - hun grinede i hvert fald meget glad og fjoget, da hun så sig selv i spejlet igår :)


Laura har selv valgt at den skulle bindes under hagen, men jeg synes måske at knapper var lidt bedre, så har lavet en lidt sjov knaplukning med to knapper hen over hinanden.


Her ses huen lidt tættere på - den er strikket med bobler - overvejer hvorvidt om jeg skal lægge en opskrift op på min blog eftersom jeg endnu ikke har nogen eller nogen diy.

Ingen kommentarer: