tirsdag den 17. september 2013

Nye kjoler til pigerne

For nogle uger siden var jeg atter igang med min symaskine og fik syet to kjoler til pigerne -

Lauras havde ikke ligget klar så længe, men var alligevel dejligt at få den lavet. Modellen er den samme som jeg har syet til dem de sidste par gange, men igen igen med nogle andre detaljer end de forrige kjoler - de skal jo ikke være ens selvom modellen der klippes efter er :) Monsterstoffet er fra et baby dynebetræk fra genbrug og det andet blomstrede stof er et originalt hovedpudebetræk fra 1970 ´erne og købt på www.bloomerskids.dk - elsker den side ;)


Mathildes kjole er lavet efter en tegning af et børneforklæde Stof 2000 havde for længe siden, hvor jeg synes det kunne være sjovt at lave den til en kjolemodel. Den har ligget meget meget længe - næsten så længe at Mathilde ikke kan bruge den så længe som kjole.


Vores dejlige piger, der bare for hver dag der går får et bedre og tættere søstreforhold - de er så glade for hinanden og så søde og kærlige overfor hinanden og os - ELSKER vores piger og min lille familie så ufattelig meget og højt !!!!

Ingen kommentarer: