mandag den 17. juni 2013

Genbrugsguld der ikke kom med hjem.

Jeg var i genbrugerne i Glostrup idag, da jeg havde ærinde i Glostrup og i den store genbrug ( min favorit ) faldt jeg over to smukke kjoler fra 1970´erne vil jeg tro, men desværre sad de bare ikke så godt på mig så måtte nøjes med at forevige dem med mit irriterende dårlige mobilkamera !

Her er den ene kjole som kostede 80 kr, hvilket jeg ikke synes er galt.


Der var det smukkeste mønster på den, men desværre manglede den øverste knap, men kunne man nu godt have overlevet hvis det skulle være. Havde snittet været lidt anderledes og den ikke var så høj i halsen så havde den helt sikkert fået et hjem her hos mig, for stoffet var bare fantastisk smuk - desværre gider min mobil bare ikke gengive kjolens skønhed.


Den anden skønhed var denne kjole, som jeg et eller andet sted lidt betragter som en " kittel " facon kjole eller facon og facon er nok meget sagt for den har jo ingen.


Men den havde den smukkeste farvesammensætning og småprikkede mønster og kostede kun 50 kr.


Men desværre kom de ikke hjem til mig og bliver brugt i det daglige.

Ingen kommentarer: