mandag den 10. juni 2013

Nyt ophæng til hjemmet.

Pigerne og jeg har fået lavet nogle nye ophæng og leget og eksperimenteret lidt de sidste 14 dage - her kan du se de ting det er blevet til :)

Pose fra Søstrene Grene er blevet brugt til at lave en sløjfe med snor, perler og så fandt jeg sidste gang nogle dimser til at sætte på cykelhjulet, som jeg tænkte man kunne bruge til meget mere end det. Det er rosen, hvis du skulle være i tvivl :)


Lauras blomst hun lavede igår :)


Og hendes hus på den ene side -


Og den anden side. Læg mærke til hvor sød hun er - mens jeg fandt bogstaverne i hendes navn fandt hun dem i mor og derfor står der både Laura og Mor på huset - dejlig datter jeg har :0)


Perlehjerte jeg har lavet, som hænger i Lauras ene vindue.


Et til i nr. to vindue og så selvfølgelig .....


et hjerte mere i det 3. vindue :)


Og så ville hun lige have de her to hængende på væggen op over hendes seng :)


Mathildes hus set på den ene side -


og her på den anden side, hvor jeg også fik hendes navn på :)


Mathildes flotte fisk på den ene side


og her den anden side med en masse øjne, for den skulle jo kunne se :0)


Ophæng jeg har lavet til Mathilde af sådan en cykelhjulsdims fra Søstrene Grene, ligesom


den her også har sådan to cykelhjulsdimser. Jeg tænker at jeg også vil prøve at lave nogle strikkede hårelastikker og sy dem på i stedet for en knap eller lignende.



Ingen kommentarer: