onsdag den 19. juni 2013

Lidt kreativt fra mors hånd.

Laura har et inderligt ønske om at få en kanin - så meget at hun præcis ved hvad den skal hedde - nemlig Karla :) Men indtil hun er stor nok osv til at få en kanin, så er jeg begyndt at tænke over hvordan jeg ellers skal hjælpe hende med at få kaniner nok til at kunne holde ud at vente. Så her er mit første forsøg på at give hende en kanin - en bluse jeg selv har tegnet med textiltusch. Skabelonen har jeg fundet på nettet og klippet den ud og tegnet rundt om - blomsterne har jeg tegnet lidt efter fra en malerbog pigerne har, og tilføjet nogle ting og resten har jeg tegnet efter fantasien og lysten :) Lauras reaktion var kys og kram og hvor er du bare sød mor !!! Skønt når ens datter bliver så glad for noget man har lavet :0) Jeg har også lavet en til Mathilde, men hun er faldet i søvn på sofaen med den på, så må tage et billede af den en anden dag.


Der er ingenting på ryggen.


Jeg er begyndt at lege lidt med mit bomuldsgarn og lave forskellige sjove blomster, som skal pynte på Mathilde, Lauras og min cykelkurv :)


Ingen kommentarer: