mandag den 24. juni 2013

Mathildes lille " baby ".

Mathilde var til børnelægen idag til tjek med hendes mave og system og bagefter tog vi på visit i de to genbrugsbutikker, hvor vi fandt nogle få men gode ting. Mathilde fik blandt andet denne lille søde trold, som jeg kan huske jeg havde en noget større model af som lille pige. Jeg husker den mest pga tommeltotten i munden, fordi jeg selv suttede tommerfinger. Men Mathilde er blevet så umådelig glad for den, så jeg har været igang med at lave seng, dyne og hovedpude til den.


Sengen består af en skotøjsæske betrukket med selvklæbende hyldepapir fra Tiger, og lagnet er en af min farmors gamle hæklede dækkeservietter og dyne og puden er lavet af et gammelt retro pudebetræk jeg købte for noget tid siden - der gik jo ikke så meget til. Både puden og dynen er fyldt let ud med pudefyld fra en stor pude fra Ikea - Laura fyldte dynen og Mathilde hovedpuden.


Så godnat og sov godt med manér :0)

Ingen kommentarer: