mandag den 26. maj 2014

Weekendens smykkefund

Jeg faldt over dette elastikbælte med et skønt spænde på, som kom med hjem til brug af alle mine smukke vintage og retro kjoler.
 
 
Disse to armbånd måtte bare med mig hjem for de er da bare SÅ fede!! De har de helt rigtige farver, der kan pifte enhver garderobe op :) Og så gav jeg jo kun 12 kr for dem begge, så det var jo et fund i den gode ende :)

 
Et par clipsøreringe og et stort hårspænde.

 
Et par brocher til pigerne.

 
Et par hårspænder, hvor det lille hvide dog skal have skiftet spændet bagpå ud med et der gider lukke, når det sættes i håret.

 
Og så blev det til disse 5 skønne og smukke brocher til mig - cyklen kan faktisk både bruges som broche og som vedhæng til en halskæde. Jeg købte den mere fordi jeg synes den er så sjov end smuk at gå med.


Ingen kommentarer: