mandag den 10. september 2012

Det der hækling....

Det er faktisk temmelig sjovt, når man først tør kaste sig ud i det :) Jeg lånte for noget tid siden denne bog på biblioteket og faldt over dette her flotte og spændende hæklemønster


som jegbare har måtte tage tilløb til, men igår sprang jeg så ud i det.


Her er de farver bomuldsgarn jeg har valgt at forsøge mig med ...... Jeg kan egentlig godt alle de forskellige masker, men jeg har aldrig rigtig fundet ud af hvad der er hvad, så jeg støtter mig lidt til bogen, men i princippet kan jeg godt lave dette mønster og har kunne det hele tiden.


Det her er det foreløbige resultat og efter billedet blev taget er jeg nået lidt videre. Jeg regner med at lave en pung, som skal fores med stof og lukkes med knap foran og måske trykknapper indeni.

Ingen kommentarer: