onsdag den 19. september 2012

Vores dejlige piger foreviget med min nye mobil.

Min nye mobil kan lave sådan nogle sjove og søde rammer så igår da Mathilde havde hjemmedag tog jeg et billede af hende og satte det i en ramme og sendte det til Claus.

Her er Laura med en sød hjerteramme om.


Og Mathilde med en - Mathilde havde ligget forkert om natten, så hun havde lidt hold i den ene skulder, og var derfor en del pjevset indimellem. Her ligger hun og hygger sammen med mig, mens vi ser Huset på Christianshavn. Man kan ane mine kasser med bomuldsgarn til højre på billedet.


Vi er begyndt at tage bussen UDEN den dobbelte klapvogn, for er så træt af at vi ofte må vente på flere busser om eftermiddagen, før vi kan komme hjem, fordi der simpelthen ikke er plads. Imorges ville pigerne så holde hinanden i hånden, hvilket ikke sker så tit, men idag var de særlig kærlige over for hinanden, og så måtte jeg jo lige skynde mig at forevige det på min tlf.


De valgte faktisk begge to at stå stille så jeg bedre kunne tage billeder, hvilket de bare ALDRIG plejer. De er faktisk begyndt på at bede mig dels tage billeder af dem, men også at tage mere end et og så se dem bagefter. Laura er så sød for når hun så ser de billeder jeg tager, så kommenterer hun dem :) Og så er hun begyndt at poserer med armene og ansigtet - mors kønne modelbarn :)


Se lige nogle skønne, kønne og totalt vidunderlige piger jeg er så heldig at være mor til !!!! Er det noget at sige til at jeg ville gøre ALT for dem ??!!! :)


Jeg elsker jer højere end noget andet i livet og vil gøre ALT for jer to guldklumper !! I har beriget mit liv så meget og jeg er stolt over at kunne kalde mig for jeres mor !!!

Ingen kommentarer: