mandag den 3. september 2012

Lækkert strømpegarn i Netto.

Netto har i denne uge lækkert multifarvet strømpegarn til kun 20 kr pr nøgle - et nøgle er på 50 gram af 210 meter. Det er jo dejligt billigt og noget alle og enhver har råd til. Jeg plejer gerne at strikke Pippi strømper til pigerne - så de skal helst gå helt op til knæene og deraf navnet Pippi strømper :) Jeg plejer at lave dem lidt ekstra sjove og blandet derfor oftest mindst 3 eller 4 forskellige multifarvede strømpegarner sammen - det giver sådan nogle fede effekter, som igen giver et meget unikt look, som tøserne elsker. Og så er der den fordel at ingen andre unger har nogen magen til, selvom deres mor eller bedstemor også har været i Netto og købe garn :)


Disse to nøgler skal derfor også bruges til at sættes sammen med noget af mit andet strømpegarn, for har besluttet mig for, at jeg skal igang med at strikke strømper til pigerne. Er sådan nogle små lette projekter, som ikke tager for lang tid og er lettere at have med rundt omkring :)

Selvom jeg nu også er begyndt at gå i tænkeboks angående julegaver og kalendergaver. Og så venter der også lige en omgang barsels / farvel gaver mere til Mathildes dagplejemor, som går af til 1. december og venter en lille dreng :)

Ingen kommentarer: