onsdag den 5. september 2012

Laura i sin nye tunika kjole.

Så fik jeg her lige inden sengetid Laura til at prøve den sidste nye strikmodel fra min hånd. Jeg ville så gerne se hvordan den sad på hende, og høre om hun havde lyst til at få den på imorgen, hvor hun skal fotograferes i børnehaven - for første gang.

Laura valgte selv hvor hun ville have taget billeder henne og så var så glad og stolt og ét billede var ikke nok :)

Se lige hvilken smuk datter vi har !!! Men de er nu begge gudesmukke og dejlige og kommer til at knuse mere end ét drengehjerte en dag.


Se lige hvor god en model hun var - hun tog selv armene ud så jeg rigtig kunne tage gode og flotte billeder af hende og kjolen :)


Og så kunne mor jo ikke lade være med at lege lidt med kameraet så det blev lidt et " se jeg flyver mor " billede :)


Tak for nogle skønne billede Laura mus og fordi både du og din lillesøster gør det sjovt for jeres mor at strikke til jer ;) Elsker jer for evigt og altid !!!!

Ingen kommentarer: