torsdag den 13. september 2012

Mit første syet tørklæde

Claus har en sød kollega, der idag har 25 års jubilæum på sit arbejde, og i den anledning har jeg kreeret dette tørklæde til Charlotte, som jubilaren hedder :) Det er første gang jeg har kastet mig ud i det, og jeg vidste ikke hvor stort et mål jeg skulle anvende, så tog lidt ud fra dette uges Hendes Verden, som har et gør det selv velour tørklæde med stjerner. Deres måler 112 * 112 cm, og mine små firkanter måler efter syning 20 * 20 cm, så tørklæder måler sådan ca 120 * 120 cm.

Jeg har valgt 3 stykker stof med blomster i dejlige farver, og 4 farver ensfarvede stykker stof.


Her kan du bedre se hvilke stoffer jeg har brugt - dette er den ene side af tørklædet.


Og dette er den anden side - jeg har bevidst ikke gjort siderne ens, for så kan hun alt efter lyst og behov vende det som hun vil.


Nu håber jeg blot at Charlotte bliver glad for sit tørklæde :)

Ingen kommentarer: