onsdag den 19. september 2012

Hækling på livet løs.

Jeg er jo som sagt igang med at hækle til flere pengepunge, og indtil videre har jeg gang i to, som skrider godt frem. Jeg tænker at jeg den næste stykke tid blot vil hækle en masse etuier, og så senere sidde og sy dem sammen med stof osv. Jeg skal lige have fundet et sted, hvor jeg kan købe velcro i metermål - tænker jeg lige skal tjekke stof og stil først, for den smule jeg har liggende er ikke særlig meget og så er det i neonfarver, hvilket ikke vil passe til særlig mange af de farvekombinationer jeg indtil nu har sat sammen :)

Denne pung er i retro farverne med brun, råhvid, gul, brændt orange og en denim blå. Den blå skal ikke være for dominerende og derfor dukker den kun op engang imellem i mønstret.


Denne pung har jeg forelsket mig vildt i, for etuiet til den bliver kun smukkere og smukkere jo mere jeg får lavet på det.


Farverne kan du se her - jeg følte at de skulle sættes sammen i denne rækkefølge, men de kunne sagtens sættes sammen på andre måder og stadig skabe denne varme fede effekt.

Ingen kommentarer: