torsdag den 12. december 2013

Tørklæder til pigerne

Pigerne havde i et stykke tid ønsket sig et strikket tørklæde med frynser som mit, så til pakkekalendergave har jeg lavet disse to skønne neon farvede tørklæder til dem - pigerne er dog så søde så de tror at julemandens kone har lavet dem til dem og er dybt begejstrede over at hun også kan strikke flotte ting som jeg kan :)

Den orange her er til Laura, for hun er vild med orange - jeg har hæklet stjerne og sommerfugle i to størrelser og syet på.


Mathildes er det pink her, for hun er vild med pink og hun har også stjerner og sommerfugle på, men bare i nogle andre farver :)


Jeg er igang med at hækle et tørklæde mere magen til det her, og alligevel med et twist af noget andet, så de ikke er ens. Det er også en pakkekalendergave til dem - der mangler et par knapper, så tørklædet kan blive holdt sammen. Modellen og mønstret er mit eget :)



Ingen kommentarer: