tirsdag den 7. februar 2012

Lauras barnedåb

Da Laura skulle døbes ønskede jeg at det skulle afspejle hvem Claus og jeg var / er, men også hvilket hjem hun ville vokse op i, så derfor faldt det mig meget naturligt at lave så godt som alt selv.

Sådan så indbydelserne ud med selve invitationen og ønskeseddel indeni.


Borddekorationer delvis fra Jysk og delvis via mine hænder - jeg byttede rundt på blomsterne i vaserne i forhold til filtblomsterne der var på og så tilføjede jeg træ blomster og knapper og lille bånd og kom nogle kunstige blade ned i vaserne.


En gæstebog holdt jeg på at vi i den grad skulle have og den kom til at se sådan ud udenpå -


og sådan i indeni og efterfølgende sider var også med billeder af vores datter og klistermærker :) Desværre fik ikke alle skrevet i den, men den er sjov at tage frem og jeg håber hun vil synes den er sjov, når hun engang kan læse i den.


Bordkortene var skiftevis i disse to modeller.


Tranerne stod i forskellige størrelser rundt omkring på bordet og blev taget med hjem af de kvindelige gæster - de siges jo at bringe held og lykke.


En af gaverne Laura fik af Claus og mig var dette lille spillende smykkeskrin med en dansende ballerina købt i Panduro Hobby, som jeg straks kom lidt pynt på. 




Her er et par billeder af bordene efter de var dækket op klar til festen næste dag :)

Det er lidt svært at se men har desværre ikke taget nogle bedre billeder, men har da stadig mulighed for det, for har jo gemt tingene, så billederne skal bare tages og lægges ind senere - men lavede også nogle menu kort, som er de pink / grønne der står oprejst og så havde vi købt nogle lanterner med sten og lys i, som også stod på bordene og ligeledes lagt nogle af de andre træ blomster ud som pynt.



Her er det bedste nærbillede jeg har taget fra Lauras barnedåb. Det jeg så ikke har taget billede af er en lille bog eller folder jeg lavede til gæsterne med billeder, hendes fødselsdataer, dåbsdataer, hendes navns betydning, stjernetegns betydning, med små digte, sange osv. Men det lover jeg jer at tage billeder af og lægge herind senere :)


Ingen kommentarer: