fredag den 6. juni 2014

Nyt vintage tøj og smykker.

Denne uge har været særdeles givende i form af genbrugsfund :) Jeg har fundet noget skønt vintage tøj og clips øreringe, som helt klart vil blive nye ynglings fund og så til en fornuftig og rimelig pris :)

Se lige denne skønne og smukke nat kjole jeg faldt over idag i Taastrup - en kvinde stod på den åbne gade med nogle forskellige ting og på et tøjstativ hang den som det første stykke tøj - et formidabelt fund for kun 20 kr :) 


Nærbillede af en skøn kjole.


Se lige en skøn sag jeg fandt hængende i Kirkens Korshær i Hedehusene idag - første gang jeg har været der og så var det endda sammen med min dejlige Claus :) Den er i smukt stræk eller strikket stof og utrolig behagelig at have på, så tror det bliver en af mine nye ynglings kjoler :)


Et skønt elastikbælte og tre clips øreringe - jeg er især helt vild med det hvide par - jeg har givet 10 kr pr par, så det var fund for de penge :)


En kjole i en lidt anderledes stil end jeg allerhelst vil iklæde mig, men elsker at kunne lege lidt med stilarterne og tidsperioderne - tror ikke den bliver en af mine favoritter, men den bliver stadig brugt tror jeg - og ellers har man da altid den mulighed at kunne sælge den videre en dag, hvis det skulle være :)


Mønstret som marmorering.


En anden skøn kjole, som jeg nok bliver lidt mere glad for end den ovenover - denne her har også lommer i siderne :)


Skønne farver og mønster.


Skønne clips øreringe og to hårspænder og alt sammen for 20 kr, så jeg var glad den dag jeg faldt over dem :)


En ny lækker morgenkåbe af den gode slags fandt jeg i en genbrug i Brøndby Øster og kom af med 25kr, så jeg var rigtig glad, for den er bare bekvem at have på :)


Her er jeg så i prøverummet med den på.


De her clips øreringe bragte så meget smil på læben da jeg fandt dem i Glostrup - dels fordi jeg kun gav 5 kr pr par, men også fordi de guld til venstre bare er så skønne og lækre og med så meget larm, så det er helt fantastisk :) 




Ingen kommentarer: