tirsdag den 7. februar 2012

Barnedåbsgaver

Da vi ventede Laura fandt min veninde ud af at hun ventede sit 3. barn, og 3 uger efter vores datter kom til verden blev min veninde mor til en pige ( hun havde 2 drenge i forvejen ). Så da hendes datter skulle døbes gik jeg igang med at lave nogle kreative gaver, som samtidig også kunne være sjove senere hen. Meningen var at vi skulle med til festen og jeg skulle være fadder præcis som hun havde været det ved Laura, men desværre var jeg allerede så plaget af kvalme og opkastninger fra min 2. graviditet at jeg måtte blive hjemme og Claus og Laura måtte tage afsted uden mig :(

Men her er kortet jeg lavede til Tilje.


Jeg valgte at beklæde en gammel metaldåse med lidt forskelligt og så lave et lille billede - vendespil med forskellige billeder min veninde dels havde sendt på mobilen, men også som jeg havde taget, når vi havde besøgt dem. Billederne blev klippet ud i små størrelser to og to og lamineret.







Derudover lavede jeg en malerbog, hvor jeg på nettet havde fundet en side med en masse skønne tegninger fra blandt andet disney, så jeg printede nogle gode ud, der ikke ville være alt for svære når hun blev ældre. Jeg lavede to sider - en forside og en bagside og laminerede dem og lavede et par huller hvor jeg kom tegningerne imellem og til sidst afsluttede med et bånd.






Et par billeder blev det også til til værelset - sommerfuglemotiverne fandt jeg på Googles billedesøgning.


Ingen kommentarer: