mandag den 6. februar 2012

Kan man få for mange tasker???

Jeg skulle give min veninde Kathrine nogle fødselsdagsgaver for et par år siden og jeg anede ikke hvad jeg skulle give til en kvinde der har praktisk taget alt, så gik igang med det kreative og resultatet blev blandt andet de første 3 billeder - en taske med manglende hank ( kom et stykke tid efter billedet var taget ) og en toilettaske eller gå i byen taske eller til blyanter osv. Lavet med foer og med håndlavet roset / yo yo og knappemønster.




Jeg havde været i Stof 2000 i Taatrup og forelsket mig i dette super skønne stribet stof med lækre skarpe friske farver, som vores datter Laura åbenbart også straks blev forelsket i - hun ligner vel sin mor ;) Så hun nappede straks stoffet og jeg måtte forhandle mig frem til at jeg kun fik det igen, hvis jeg lavede en taske til hende - damen var på det tidspunkt lige omkring 2 år vil jeg tro. Det kom der dette resultat ud af - stropperne er fra en kjole jeg havde liggende og roset / yo yo igen håndlavet og navn og sommerfugl brodere jeg i fri hånd. Tasken er med foer.




Ingen kommentarer: