tirsdag den 14. februar 2012

Fastelavn er mit navn.....

Så blev det tiden hvor fastelavnstøjet skulle kreeres og jeg havde valgt at begge piger skulle være klovn - egentlig har jeg klippet ud og gjort klar til at de begge skulle have hver deres sæt, men claus synes ikke jeg skal bruge energi på at sy to ens sæt eftersom pigerne skal holde det på hver sin dag - Mathilde idag og Laura på fredag. Men her har jeg sat en klovn på en hvid H&M bluse og syet et par skønne og sjove bukser.

Blusen før mødet med symaskinen.


Blusen efter mødet med symaskinen og nål, tråd, tyl og knapper.


Hele det færdige sæt men dog uden et par sidste små detajler, som kun kan ses på de efterfølgende billeder.


Her er så vores skønne klovnepige - læg mærke til at klovnen har fået små perler på hatten og på sine sko :)


Så smuk, yndig, dejlig, skøn, pragtfuld, nuttet, sjov, fantastisk, vidunderlig og bare helt igennem lige til at spise datter :) Fik kreeret nogle elastikker, hvor jeg strikkede en retstrikket firkant og bandt rundt om en elastik :)


Strikkemutter selv du kan ane bagved den frække klovn - var som den eneste voksen klædt ud i en af min farmors gamle festkjoler fra 1960´erne -1970´erne og med en af hendes gamle halskæder fra nok samme tidsperiode :)


Kan hun være mere skøn og dejlig ?? :) 

Ingen kommentarer: