mandag den 20. februar 2012

Pandebånd fra Stof og Stil

Så fik jeg lige lavet mit første pandebånd idag - så for nogle dage siden en på facebooksiden " Jeg elsker at strikke ", som havde strikket denne model og den faldt i den grad i min smag :) Så jeg fandt opskriften på Stof og Stils hjemmeside og fattede rundpinden og disse garnnøgler :) Den orange er det skønne garn jeg også strikker min seneste cardigan i og det multifarvet er strømpegarn fra http://www.palopeshop.com/, som har en masse fantastisk garn :)


Her er det tre baner, der så skal flettes sammen til selve pandebåndet.


Her er det færdige resultat men desværre er det temmelig dårligt billedekvalitet :(


Bagsiden


Set fra næsten alle vinkler


Og så skulle det jo lige prøves på, men glæder mig nu mere til at afprøve det imorgen tidlig, når jeg skal ud og gå :)


På dette billede kan man bedre fornemme at det er et pandebånd :)


Fra siden


Et vældig nemt og sjovt pandebånd, som man sagtens kan lave flere af med forskelligt garn, pynt osv for forskellige looks :)

Ingen kommentarer: