onsdag den 8. februar 2012

Skønne sommerbukser til Mathilde

Timerne skulle gå når nu Laura var i dagpleje og lille Mathilde sov og sov fordi hun jo var en baby, så jeg kastede mig over symaskinen ( dengang jeg stadig kunne holde ud at sidde ved den ) og gik igang med lidt forskelligt. Jeg havde købt dette skønne sommerfugle stof i Stof 2000, hvilket var lidt vildt for plejer ikke at finde noget særlig tiltalende i Stof 2000, men synes mere at Stof og Stil har hvad jeg kan lide :)


Første gang jeg forsøgte mig ud i at applikere og så endda uden at bruge det her hifix først eller hvad det nu hedder - jeg har siden fået købt noget, men som efter jeg har meget svært ved at sidde ved maskinen og sy så bliver det heller ikke så tit brugt :(


Lille Mathilde en juni dag tror jeg det var på vej hen til Lauras dagplejemor - hun ligger i liften til vores dobbelte klapvogn også kaldet en søskende eller tvillingeklapvogn, som er fuldstændig uundværlig når man har to skønne poder som dem med kun 13 mdrs mellemrum :)

Ingen kommentarer: