mandag den 4. marts 2013

Perler og andet krea.

Igår fik jeg lige en lidt sjov idé, som jeg allerede oppe i mit hovede er ved at videreudvikle til andre projekter, som jeg tror dels kunne gøre lykke hos mine piger, men nok også andre børn.

Her er nogle af prototyperne, som dog skal arbejdes lidt mere med det næste stykke tid - den gule har jeg besluttet mig for skal hedde Albert Kanin :)


Her er de to pigerne har fyldt ud og lavet - den blå er Mathildes og den multifarvede er Lauras :) De var helt vilde med idéen om disse kaniner og bamser og hvad de ellers bliver til og vi nåede også at hygge imorges og næsten få lavet to mere :)


Mathilde er også bare begyndt at være meget meget kreativ med perlerne og pt er hun i en periode, hvor hun rigtig godt kan lide at sætte samme farver samme - se lige hvor smukke hendes hjerter til mig er - hun har ikke taget den nemme vej med at lave omkreds af hjertet og så den tykke streg i midten - næ nej hun laver først den store del og bagefter den lille del :)

Det farverige rektangel er Lauras, som rigtig godt kan lide at have mange farver sammen - måske hun bliver inspireret af sin mor ? :0)


Disse skønne sommerfugle og kyllinger har jeg købt i Tiger og tænker at jeg skal have lavet noget sjovt med dem, men pt ved jeg ikke hvad, så er gået i tænkeboks :)


Skønne pompom dele fra Netto til 20 kr for alle fire stk, så de røg med hjem i fredags, da Claus og jeg var dernede og jeg måtte jo vise pigerne senere på dagen hvordan de fungerer - som Laura udtrykte det : " Det var sørme smart mor :) "

Ingen kommentarer: